Tuesday, March 14, 2017

Ke arah bisnes full time

Memang tak pernah saya membayangkan bahawa saya akan memasang niat untuk berhenti kerja dan berniaga sepenuh masa.

Ya, sekarang saya sudah memiliki perancangan untuk berhenti kerja dan menjalankan bisnes kereta sewa sepenuh masa.

Tapi, niat ini boleh saja terbatal bila-bila masa sekiranya Allah tidak mengizinkan dan fikiran saya beralih arah.

Apa yang pasti ialah saya sedang memasang niat untuk berniaga sepenuh masa.

Apakah yang mendorong kepada keputusan ini? Bukankah pada awal mula berniaga hanya berniat menjalankannya secara sambilan?

Sukar untuk saya menulis jawapannya di sini. Biarlah ia kekal dalam pengetahuan saya seorang buat masa ini.

Hanya satu perkara yang saya ingin kongsikan ialah kejayaan atau kegagalan adalah bergantung kepada usaha kita sendiri.

Kitalah yang menetapkan sesuatu matlamat, dan kitalah yang akan memastikan ia dicapai atau tidak.

Setiap natijah memerlukan asbab. Natijah yang hebat pula memerlukan asbab yang hebat dan bukan biasa-biasa.

Sekian sahaja perkongsian untuk kali ini. Jumpa lagi.

---
Untuk tempahan kereta sewa, sila hubungi Firdaus di talian 011-11444212

Atau terus mengisi borang tempahan di pautan berikut:
www.carrentalampang.com/bookingform

No comments:

Post a Comment