Friday, January 27, 2017

Layanan VIP

Pelanggan adalah antara yang utama dalam perniagaan.

Dengan kewujudan pelanggan, kita dapat membuat jualan sama ada jualan barang mahupun perkhidmatan.

Peniaga mesti memiliki ilmu menjual dan ilmu memasarkan.

Ilmu memikat pelanggan juga satu yang wajib dimiliki.

Pelanggan akan 'sangkut' jika ada kepercayaan dan nilai tambah.

Juga jika murah.

Juga ketika pelanggan rasa dilayan seperti VIP.

Rasa dihormati, diutamakan, dianggap berduit dan dimudahkan segala urusan.

Itulah perasaan kita sewaktu kita menjadi pelanggan di tempat lain. Bank, restoran dan sebagainya.

Sekiranya pelanggan betul-betul rasa dihargai, insya-Allah selepas ini dia tidak akan teragak-agak untuk menjadi pelanggan kita untuk kali kedua dan seterusnya.

Sekiranya pelanggan rasa sebaliknya, logiknya dia tidak akan mencari kita lagi.

Kesimpulannya, fahamilah apa yang dikehendaki oleh pelanggan apabila berurus niaga dengan kita.

Untuk tempahan kereta sewa, hubungi saya (Firdaus) di talian 011-11444212.

ATAU

Terus isi borang tempahan di:
www.carrentalampang.com/bookingform

No comments:

Post a Comment